Als je hieronder op een foto klikt, krijg je vergroot een diaserie te zien!
De bewuste mens maakt zich levenslang druk om goed en kwaad. Goed is als je op weg bent naar je doel, kwaad is alles wat je daarvan af houdt.
Het gaat dus om wat je als je doel ziet. Daarover kunnen de meningen verschillen.
Bij de beelden die Kees Zoeteman hier toont heeft hij zich laten inspireren door het idee dat het leven zin heeft.
Is de mens op weg naar het worden van een steeds bewuster wezen?
Van harte welkom bij de expositie van de smartphone werkgroep van het Kunstgilde! Wij presenteren ieder een eigenzinnige uitwerking van het thema ‘Hemel en Aarde’. Ook ziet u ander werk van ons. U kunt ons wel zien als een kunstzinnig reisgenootschap waarbinnen elke deelnemer zich verdiept in het kijken en maken zelf. De kracht zit hem bij ons in de eenvoud van het vrije spelen met licht en de individuele verdieping aan de hand van thema’s zoals Hemel en Aarde.
